Onze werkwijze start met een intakegesprek. Het intakegesprek kan plaatsvinden bij u op kantoor. In tegenstelling tot de reguliere schuldhulpverleners kennen wij geen wachtlijsten. De intake kan dus al binnen een paar dagen plaatsvinden. Onze consultant neemt de persoonlijke situatie met uw medewerker door en bespreekt de verschillende mogelijkheden.
Voorwaarde is dat de privacy van uw medewerker geborgd blijft. Wij vinden het belangrijk dat uw medewerker gemotiveerd is. Daarover ontvangt u van ons wel een terugkoppeling. Indien wij merken dat uw medewerker onvoldoende gemotiveerd is, zullen wij na de intake onze werkzaamheden beëindigen.
Je belt ons en wij maken direct een afspraak. Tijdens de afspraak bespreken wij hoe wij de werknemer(s) gaan helpen.
De werkgever schakelt ons in. Dus wilt u geholpen worden vraag er naar bij de werkgever. U kunt ons ook een bericht sturen dan bellen wij voor u de werkgever.
Ja hoor, dan kan ook. Mail ons de naam van de werkgever en de persoon die wij kunnen benaderen plus het telefoonnummer en wij nemen direct de volgende dag contact met hen op. Uiteraard doen we dat discreet. En vergeet ook niet je eigen naam en telefoonnummer te vermelden.
Uw werkgever schakelt ons in. De gesprekken tussen u en FinaFit zijn vertrouwelijk. Inhoudelijk wordt niets teruggekoppeld naar uw werkgever.
FinaFit kent geen wachtlijsten. Vaak is snelle hulp noodzakelijk. Zeker bij een dreigend loonbeslag. Vaak kunnen wij dezelfde of de daaropvolgende dag de bemiddeling al starten.
Per medewerker rekenen wij een vast bedrag voor de gehele bemiddeling. Neemt contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.
Een geheel traject duurt tussen de 3 en 6 maanden. Na deze termijn kan uw medewerker weer zonder financiële zorgen naar zijn werk.
Leg een verzoek bij de directie, HR of je leidinggevende neer en geef ze ons telefoonnummer.
Stel ze aan ons, bel of mail. De veelvoorkomende vragen zullen wij aan de pagina toevoegen.
