Hoe kunnen we u helpen?

Contact opnemen

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies op maat om uw werknemers of bedrijf te ondersteunen.

Veel gestelde vragen

Ontdek snel antwoorden op veelgestelde vragen om direct antwoord te krijgen op uw vraag.

Brochures

Bekijk hoe onze brochures kunnen helpen bij het aanpakken van schulden en het verbeteren van financiële gezondheid.

Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem vrijblijvend contact met ons op voor advies.

Onze werkwijze start met een intakegesprek. Het intakegesprek kan plaatsvinden bij u op kantoor. In tegenstelling tot de reguliere schuldhulpverleners kennen wij geen wachtlijsten. De intake kan dus al binnen een paar dagen plaatsvinden. Onze consultant neemt de persoonlijke situatie met uw medewerker door en bespreekt de verschillende mogelijkheden.

Voorwaarde is dat de privacy van uw medewerker geborgd blijft. Wij vinden het belangrijk dat uw medewerker gemotiveerd is. Daarover ontvangt u van ons wel een terugkoppeling. Indien wij merken dat uw medewerker onvoldoende gemotiveerd is, zullen wij na de intake onze werkzaamheden beëindigen.

Ontdek financiële problemen bij werknemers: herken signalen, adviseer over opvangmethoden en stimuleer open gesprekken. Wacht niet te lang met doorverwijzen; hoe eerder actie wordt ondernomen, hoe kleiner de impact van de problemen.

De werkgever schakelt ons in. Dus wilt u geholpen worden vraag er naar bij de werkgever. U kunt ons ook een bericht sturen dan bellen wij voor u de werkgever.

Tijdens het intake gesprek neemt u aangaande uw schulden zoveel mogelijk van uw administratie mee. Na het gesprek nemen we direct alle contacten met uw schuldeisers over. Vanaf dat moment kunt u uw zorgen over deze schulden los laten.

FinaFit kent geen wachtlijsten. Vaak is snelle hulp noodzakelijk. Zeker bij een dreigend loonbeslag. Vaak kunnen wij dezelfde of de daaropvolgende dag de bemiddeling al starten.

Een geheel traject duurt tussen de 3 en 6 maanden. Na deze termijn kan uw medewerker weer zonder financiële zorgen naar zijn werk.

Je belt ons en wij maken direct een afspraak. Tijdens de afspraak bespreken wij hoe wij de werknemer(s) gaan helpen.

Wij hanteren een vast tarief dat vergelijkbaar is met de kosten van één dag ziekteverzuim van een werknemer.

Ja hoor, dan kan ook. Mail ons de naam van de werkgever en de persoon die wij kunnen benaderen plus het telefoonnummer en wij nemen direct de volgende dag contact met hen op. Uiteraard doen we dat discreet. En vergeet ook niet je eigen naam en telefoonnummer te vermelden.

Uw werkgever schakelt ons in. De gesprekken tussen u en FinaFit zijn vertrouwelijk. Inhoudelijk wordt niets teruggekoppeld naar uw werkgever.

Per medewerker rekenen wij een vast bedrag voor de gehele bemiddeling. Neemt contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.

Leg een verzoek bij de directie, HR of je leidinggevende neer en geef ze ons telefoonnummer.

Bekijk onze brochures

Zie onderstaande brochures voor meer informatie over budgetcoaching, schuldaflossing en hoe om te gaan met loonbeslagen.

FinaFit-image-10

Budgetcoaching

Budgetcoaching richt zich op het aanleren van budgetvaardigheden en het omgaan met geld en het maken van de juiste keuzes.

FinaFit-hero-background-6

Betalingsachterstanden

Bij betalingsachterstanden is het cruciaal om niet te lang te wachten met actie ondernemen, om verdere kosten en schulden te voorkomen.

Voor werkgevers

Loonbeslagen

Een loonbeslag volgt na onbetaalde betalingsherinneringen en aanmaningen; directe actie is essentieel.

Testimonials

Wat onze cliënten zeggen

FinaFit heeft duizenden werknemers en werkgevers geholpen.

Finafit brochures

Budgetcoaching

Voer uw gegevens in en ontvang de download link binnen enkele minuten in uw mail.

Finafit brochures

Betalingsachterstanden

Voer uw gegevens in en ontvang de download link binnen enkele minuten in uw mail.

Finafit brochures

Loonbeslagen

Voer uw gegevens in en ontvang de download link binnen enkele minuten in uw mail.